nästan klart!

Nu har jag och Anders varit några timmar i lokalen och fixat. Nu har vi nog gjort precis allt i kan och lite till. Dukar gör vi ju sen när tygdukarna anländer till stan. Känns bra! Känns som om vi har koll på läget! Jätteskönt!

Vi var en sväng på Tempo och kompletteringsköpte en grej också. Dessutom köpte vi varsin baguette och en MER att dela på. Vi åt det i lokalen. Och det kändes så himla lyckligt. Vi satt där, bara Anders och jag, i den lokal som ska få stå pall för vår bröllopsfest imorgon. Han och jag, bus, retning, skratt, pussar, prat, kärlek! Och jag sa till min blivande man - tänk att det kommer över 40 personer till bröllopet imorgon, för vår skull. Jag blir helt rörd av det. Och tänk vad många som åker alldeles jättelångt - vi har gäster från Skåne, Bohuslän, Östergötland, Gästrikland, Öland, Södermanland och Småland förstås. Åh, kära ni! Tack! Och vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0