ingen musik.

Jag och Bohlin satt och planerade vår tripp till Hultsfredsfestivalen som bäst när en kollega skickade SMS om att festivalen var inställd. Jag försökte intala oss att det var hackat och inte ett dugg sant, det som vi fått på mail lät ju inte alls proffessionellt. Men tyvärr hade jag fel. Det är inställt. 1335:- helt nerspolat. KUL. Konkurs och dem där pengar lär man ju inte se röken av någonsin igen. KUL.

HUR PÅVERKAR DET HÄR MIG SOM BILJETTKÖPARE?
Det kan vi inte svara på just nu.  I normala fall ska festivalarrangören återlösa köpta biljetter om festivalen ställs in, men ingenting kan göras innan konkursförvaltaren blivit insatt i verksamheten. Hur lång tid det kommer att ta vet vi inte för tillfället, men naturligtvis är det vår önskan att alla köpta biljetter ska kunna återlösas.


Via Facebook såg vi att en tjej köpt sina biljetter för två timmar sen, TVÅ timmar. TVÅ biljetter. FÖR FAN. Kunde dem inte stoppat biljettförsäljning på något vänster en stund, tillfälligt fel eller vad fan som helst. Så stört.

Enligt säkra källor har dem sålt 5000 biljetter - över 6 miljoner har dem fått in. Vad händer med dessa 6 miljoner?



Nåja. Jag vet i alla fall var jag ska ringa imorgon. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: titti

heja elin!

2010-06-30 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0