denna blåsiga dag.

Imorse var jag helt vimsig och dan. Sen så tog jag en ryggsäck, köpte varsin biskvie och begav mig till extrajobbet. Inte för att jobba, tyvärr, men väl för att hålla kära Johanna sällskap under sin lunch. Och catcha upp lite - vaddå vi har inte sett sen i onsdags, vi hade grejer att prata om ;)

Det var lite strul och dant så jag hängde runt lite och störde mina kollegor en stund, höll även Henke sällskap på hans lunch. Sen kom så Johanna och vi snackade lika allvarliga som oallvarliga saker, som vanligt. Och hon blidde gladlig för biskvien - vilken jag tror behövdes för hennes del :) Sen så köpte jag ÄNTLIGEN mig ett par vita, vanliga Converse - åh! Hurra!

Sen tog jag mitt pick och pack och tänkte åka buss tillbaka också, men det gjorde jag inte. Jag gick till busshållplatsen stod och glodde i marken i 15 sekunder och sen så gick jag tillbaka och promenerade hem över Skälby. Det blåste satan men solen tittade fram och det var mysiga djur där. En sväng in på Maxi för att hemla lite och nu är jag hemma igen!




Kommentarer
Postat av: Johanna B

Hahaha "Vadå, vi har inte sett sen i onsdags, vi hade grejer att prata om..." Så sant så sant! :) Tack för sällskapet och biskvin, den var jättegod :)

2010-06-12 @ 18:51:28
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0