uäck.

Jag somnade som en stock när jag la ifrån mig den nyss påbörjade boken Änglar och demoner. Minns att jag pratade lite med Anders när han gick och lade sig men jag vet inte vad vi sa. Jag drömde om ett barn på jobbet och vid kl 03 vaknade jag av att jag hostade. Jag tror att jag hade satt i halsen. Och jävlar vad jag hostade. Det gjorde så satans ont och jag minns att jag kände med handen utanpå halsen för jag var helt säker på att det gått hål på halsen. Så ont gjorde det. Ajaj.

Vaknade vi 06 och var pigg. Låg i halvdvala till söts klocka ringde 45 minuter senare. Gick upp med honom. Drack the och en smoothie framför Nyhetsmorgon. Sedan har jag:

- tömt kattlådan
- städat lite
- fixat och donat bland mina smycken i badrummet (hur förvarar man örhängen på ett smart sätt...?)
- nyst
- hostat

Jag nös och hostade samtidigt. Då landade det en liten gul kleggklump på min arm som jag höll för med. Det var något äckligt. Jag tror klumpen var var och kom från halsen - för nu låter inte halsen geggig längre.

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi söt du är! du och anders ser ju också nykära ut typ jämt och ni har ju varit tillsammans en evighet :D livet är underbart!!

2009-05-05 @ 12:17:25
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: A.P.

HAHAHAHAHAHAHAHA GAAAAAAAALET ;)

2009-05-05 @ 15:42:22
URL: http://ap84.blogg.se/
Postat av: J

fick supersmart & billig örhängesförvaring i julklapp, du får anhålla om visit på fabriksgatan och beskåda undret ;)

2009-05-05 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0