ajje.

Tycker synd om mig själv för att jag har blåsa under tungan som gör ont plus att jag återigen fått ont i halsen. Att ha ont i halsen ett par dagar brukar betyda att det stundar en förkylning. NEJ TACK.

Klockan är redan tjugo i två och jag tyckte att vi hade gott om tid. Att det vara många timmar kvar av dagen. Men det försvann några timmar väldigt fort, uppenbarligen. Menj ag har vikt tvätt, rensat lite i min garderob och sen har jag städat och organiserat Anders garderob. Snäll som man är ;)

Nästa sak att göra är att bajka till Maxi. Vi ska grilla ikväll (wihi!) och passar även på att handla inför veckan.

Och det bästa är - det är ledigt imorgon med! :D

Kommentarer
Postat av: A.P.

MY PAPAYA COCANUT!!!!!!!!!!

2009-05-02 @ 18:42:36
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0