soool!

Nu är jobbdagen slut och jag har även hunnit shoppa en bikini (ta tre betala för två!) samt handlat på Maxi. Jepp. Som jag trodde var det dött på jobbet, men tiden gick rätt fort ändå - kollegorna är ju dem bästa :) Dock saknade jag en kollega!

Nu har jag packat in maten i kylen, lagt in ett par öl och ett par cider i frysen på snabbkylning. Det är ju nästan som fredag idag eftersom det är sista arbetsdagen för Anders för denna vecka. Nu ska jag duscha och sen klä mig i klänning. Efter det ska jag vattna alla blommor och alla grönsaker och allt vad det nu är vi har i på altanen för att sedan börja med maten (lövbiff, klyftpotatis, bea).

Hungrig som tusan!


Kommentarer
Postat av: Linda

ja, det är verkligen helt sjukt! vi skulle nog få betala minst 2000,- för en ungdom och en vuxen, och det är banne mig billigare att hyra bil! dåligt av SJ tycker jag.. annars tycker jag det kan vara himla mysigt att åka just tåg, fast mysigheten avtar ju rejält när det är så himla dyrt..

2009-06-14 @ 21:42:52
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0