ny vecka, nya tag.

Måndag idag och det är faktiskt min sista måndag på jobbet, för nästa måndag befinner jag mig i 08-land hos mor och far. Jepp. Solen skiner och det är så underbart ute, liksom det var igår! Något annat som var underbart igår var matchen mellan KFF och HIF, inte för HIF kanske men för KFF och dess fans :) Härrrrligt avslut innan uppehållet, minst sagt!

Strax dags att trampa bort till jobbet. Är tokigt mätt efter lunchen fast jag inte åt speciellt mycket, knasigt. Väl hemma blir det middagslagning, sen kanske dejta Jossan om jag hinner och i natt sova ensam eftersom Anders ska jobba :(

Kommentarer
Postat av: jennie

åhh så snällig du är, men mannen håller precis på att fixa det till mig ;) så söt som han är! Annars hade jag kommit till dig på direkten!

2009-06-01 @ 17:00:06
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0