sprutans biverkningar.

Jag tog SPRUTAN igår. Tog med mig Anders för att ha en axel och en hand, till hands. Hann knappt säga "jag är jätterädd för sprutor och har med mig ett stöd" innan det var klart. Det gick alltså över förväntan, skönt! Cyklade sedan till jobbet och ju längre eftermiddagen gick desto mer kändes det i armen.

Gick och lade mig och somnade vid 23-tiden. Vid 3-tiden vaknade jag och hade feber och mådde rätt så illa. Bad Anders ställa fram en hink. Ännu mer ont i armen och jag vaknade ju varje gång jag lade mig på den... Dessutom så trodde jag att jag skulle ta betalt av en kund eller skära upp godis (som vi gjorde på jobbet igår) varje gång jag vaknade. Jag trodde att tröjan låg i sängen men efter en stund fattade jag att det var kudden som hade randigt örngott. Detta hände alltså typ 20 gånger.

Nu mår jag inte så bra, men febern har i alla fall gått ner. Men jag har ont i kroppen, ont i huvudet och känner mig helt matt. Ska ta en Ipren och hoppas på att jag orkar jobba 13-19...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0