jobb och jobb.

Idag var det vikariat på praktikplatsen. Det gick finfint, 8-13.30, steg upp 5.45. Kom hem vid 14.50 och har hunnit att äta och surfa runt lite. Efter jag skrivit detta ska jag klä om och sen cykla till jobbet i blåsten, usch.

Höll på att somna på bussen hem från Lindsdal så jag undrar lite smått hur jag ska palla jobba 16-20. Jag kommer då inte vara något roligt sällskap ikväll. Lär väl hinna duscha och äta något litet sen kommer jag knoppa in rätt omgående. Mig gör det visserligen ingenting. Imorgon måste jag hinna greja lite saker så jag kan nog inte sova toklänge, ska fixa lite på stan innan det är dags för iordningfix och förpepp inför SITTNINGEN, ska bli så fett kul!

Även om jag inte vet hur jag ska orka jobba så känns det lite motiverande när jag fick mitt lönebesked igår och lönen idag :) Nu vet jag hur det kan bli, liksom, och jag klagar då inte!

Nähä, dags att bege sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0