15 år och seminarium.

I lördags var det ju 15-års-jubileum för allas vår studentförening KAROLIN, vi hade fett kul och det är en kväll att minnas (om man kan...). Håller på att ladda upp de 200 fotona jag tog på Facebook - länkar kommer senare. Och fotona talar nog rätt mycket för sig själva om hur skoj det var! Hoho.

Och idag har jag flumsemiariet, 13-15.30. Titti ringde just och sa att jag inte behövde ha något att oroa mig för... Så vi får väl se vad som händer. Undrar om jag ens kommer få/kunna visa min Power point-presentation som jag knåpat ihop. Föresten kom jag på att jag inte kollat hur lång tid det tar för mig att gå igenom den. Kanske skulle ta och göra det... Nåja. Ska bli skönt när det är över. Då blir det hem och göra klart rapporten så den kommer ur världen. Imorgon blir det att börja läsa till nästa semiarium och sen kommer MAMMA OCH PAPPA! Så ledigt imorgon eftermiddag och onsdag och tills de åkt på torsdag. Jajemen. Fy vad jag längtar!

Nähä. Fortsätta dona med fotona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0