sista kursen.

Ojoj. Idag inleddes min allra sista kurs på min lärarutbildning. Jag trodde aldrig den här dagen skulle komma. Och jag kände mig rätt vuxen och duktig när jag satt på mötet med handledare, examinator och övriga studenter. Vi fick i uppgift att göra en "forskningsplan" som skulle vara innan senast midnatt. Jag och Titti fick lite smått panik eftersom vi fortfarande var osäkra på ämnet... Men vi satt i ett par timmar och spånade och kom på något som verkligen känns toppen. Bara vår handledare och examinator tycker det känns lika bra :) I forskningsplanen står det: "Vi vill undersöka hur förskolepedagoger utmanar barnen utifrån deras individuella behov och nivå." Inte bara de barn som har behov av stöd utan ALLA barn, även de som ligger långt fram i sin utveckling likväl de som ligger i fas med "kurvan" och de som kommer lite sent. Nåja. Det känns väldigt bra i alla fall. Och det känns verkligen bra att både jag och Titti har skickat in papret idag, så vi har en extra vecka att spåna och greja på. Fett najs! :)

NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: titit

appselut!

2008-11-03 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0