tentadags.

Jag vaknade 6.04 och gick upp en minut innan klockan ringde 6.15. Lite väl tidigt att stiga upp kanske, men igårkväll fick jag för mig att jag skulle komma försent till tentan pga. att klockan inte skulle ringa. Men nu är jag ju vaken, så nu är det problemet ur världen.

Ska bara packa väskan med Festis, Yalla yoggi och en Snickers. Måste ha lite socker om jag dåsar till på tentan. Jag känner mig rätt lugn nu. Igår eftermiddag var jag nervös men när jag tittade igenom min sammanfattning på kvällningen så blev jag lugn... Jag kan ju i princip allt, bara mer eller mindre bra. Jag vet var mina svaga punkter är och Anders peppade mig till att ta det luuuugnt. Inte stressa, vilket jag har en förmåga att göra. Framförallt när det gäller matte.

Nåja. Ska strax bege mig iväg.

Lycka till, till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon
Ha en bra måndag :)
Kram

2008-03-10 @ 07:23:15
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0