G O D K Ä N D ! ! !

Så fett godkänd! Herre Satan! (Rezas fina uttryck)

40 poäng var G, 60 var VG och totalt kunde man få 80.

Jag fick 55, rätt nära ett VG för att vara Elin ska ni veta. Folk pratar om att de aldrig gjort omtentor. HAHA låter det i min värld. Kul för dem då. Jag har gjort x antal stycken. MEN INTE I DENNA KURS! Föresten så skäms jag inte över att göra omtentor vilket andra verkar tycka att man ska göra. That's life and life is a bitch och jag har lärt mig sjukt mycket mer faktakunskaper på de tentorna, minsann. Sen om ni vill så kan jag förklara varför jag var så sjukt kass på ordniare tillfället på de tentorna, men bara om ni vill.

Föresten så tittade jag lite extra nu på tentan när jag kom hem, när jag visade lite för Anders. Då upptäckte jag att jag nog rätt "lätt" kunnat få de där extra fem poängen för ett VG. Men vad faaasiken gör det om 100 år!? Typ ingenting. Det gör ingenting om typ ett år heller. Näh.

Elin är bara så glaaaaaaaad! Och nu vill jag hem till mitt paradis (som är jättevitt enligt mamma), men det får dröja tills på torsdageftermiddag!

Näh. Maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0