kort uppdatering.

I 08-land.

Porsche, farmor, familjen, Room, IKEA, barfota, blomplockning, bus, sova ut, promenader, bada, blå himmel, god mat, fästingar, alkohol, lite TV, pappas pannkakor, Mälaren, dotter, njuta, sena frukostar, saknad av sambo, sol, smultron, egenodlad sallad, bränd rygg och allsång.

AP ville ha en recension av Allsång på Skansen. Jag minns knappt vilka artister som var med... EMD, Sanna Nielsen, Uggla, någon mer? Det var väl inget höjdarprogram detta heller måste jag säga. Allsång är ju alltid allsång, men njae. Helt nöjd var jag inte. Det var någon någonstans som tyckte att "publiken var en hög pinsamma 08:or", stämmer det? De som står där scenen liksom går ut är bara en massa tonåringar som skriker för skrikandets skull. Jag tycker inte att Allsång på Skansen är rätt forum för det, ärligt talat. De gånger jag varit där så har jag fått sittplats två och då har man suttiti tillsammans, unga och gamla och det har varit helt fantastiskt. Dessutom har utbudet på artister varit bättre. Jag har tex sett LASSE BERGHAGEN (som programledare och artist), Lill-Babs, Robert Gustafsson, Carola (kunde jag iofs sluppit) och massa fler som jag inte kommer ihåg nu bara för det... Hm. Det var det korta uppdateringen :)

Följande dagar kan sammanfattas på följande vis:

Båtåkande, tjejåterträff, Kolmården, mer bus, solning och kakslottet!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Nar ska du till kakslottet da? Jag kanske jobbar den dagen!

2008-07-03 @ 22:40:22
Postat av: A.P.

Tack =)

2008-07-04 @ 17:14:17
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0