tanke - visa - språk.

... heter boken som jag just skrivit klart min hemtenta på. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Visserligen är det nog en massa flumflum och massa saker man inte fattar. Men jag får titta på det imorgon för det blir inte bättre just nu i alla fall. Men fy tusan vilken bra bok! Grrr!

Men mitt mål var att skriva klart det idag så att jag är tokigt ledigt i helgen och det gjorde jag...Wiiiiiiiiiiiihi!
Började 8.15 idag, slutade kl12 (där emellan hade jag svår lektion... IKH!), hem och käka lunch och skrev lite på en liten uppgift, hälsade på Enok, köpte bajslåda till Enok, hem igen - börja läsa läsa läsa. Hem till svärfar på middag, hem igen och läsa läsa läsa och sen skriiiiiva. Och nu är jag är här. Jag har sett fram emot den här stunden i typ två veckor. Så jag suger lite på det nu :)

I helgen kommer även de uppdateringar jag lovat - dadaismgrejen + Enok 7.0 :)


GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0