suttonde maj.

Idag vaknade jag, sov lite till. Gosade och myste med min älskling. Pratade med min älskling. Busade med min älskling. Gick upp och fixade frukost. Åt frukost. Bajsade. Klädde på mig och borstade tänderna och så. Gick ner i tvättstugan och lade i två tvättar. Tog cykeln och cyklade till Netto, handlade krokar, breadsticks, tuggummi, te och något som jag glömt. Sedan cyklade vi vidare till IKEA där vi lämnade tillbaks vinstället som var trasigt, sedan köpte vi ett nytt + ett till likadant. Sedan betalade vi. Sedan cyklade vi (i motvind) till Maxi och handlade groggvirke, sallad, lök och juice. Sedan cyklade vi hem (i motvind). Sedan skar jag sallad. Sedan gick Anders och tränade. Sedan så åt jag lunch. Nypotatis från Marocko, röd lök, gräddfil och senapssil (MUMS!). Sedan så gick jag ner i tvättstugan och gjorde det man vanligtvis gör i en tvättstuga. Sedan skrubbade jag duschväggarna med Vim och vatten, det behövdes.

Jag har även samtalat med Brorsan och Titti och bestämt lite för ikväll. Sedan satte jag mig här och kollade mailen. Då slog det mig väldigt mycket, åter igen, att mina föräldrar minsann är lite tokiga och inte riktigt kloka någonstans.

Sedan så har jag tittat på min kära klasskompis Markus Herngren på Idol-sajten. Bäst :)

Nu ska jag antingen surfa lite till, sy på min overall, slappa i soffan eller duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0