kvastkampen.

Detta årets Kvastkamp var den roligaste jag medverkat i (har varit på tre, denna inräknad). Massa, massa skoj. Tokigt mycket skratt och hemskans mycket fisar.

Har druckit som en liten blå, men det blev ingen karatefylla, utan en perfekt i lördags, naaajs. Det intressanta är att jag mått så oförskämt bra i förhållande till de mängder alkihol jag hällt i mig.

Jag har även råkad skadat tre människor, alla av misstag såklart. Även alla under samma kväll.

Jag har skaffat en maskot och sedan dödat den. Det var en humla, jag tror det var så att den hade varit inne i min ciderburk och helt sonika dog av alkiholförgiftning 30 minuter senare. Men den var söt så länge den fick vara med. Jag begravde den sen på vår gård, den fick både kors och gravsten. Sedan fick vi en ny maskot, en gråsparv som fick heta Gösta (alla gråsparvar heter Gösta!). Men han smet när han blivit mätt på Hannahs bröd.

Sedan hade vi väldigt roligt på Manges definition av Hannahs insprång på toaletten. Vi har även umgåtts med några lärarstudenter som började i januari, ett mycket trevligt gäng :)

Ja, det är väl inte så mycket att orda om. Svårt att återberätta och inga foton. Glömde kameran. Har bara några foton på mobilen, de kanske kommer senare.

Hej svej och kvastkamp är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0