KFF-TFF.

Alltså. Vad ska man säga? Det upprepar sig. Kalmar möter en nykomling/bottenlag och förlorar. Såååå typiskt. Visst, några snygga passningsserier, men det hjälpte föga. Cesar hade ett bra läge, men en TFF-spelade var ju smart och ställde sig bredvid stolpen och stoppade det.

Tio minuter in i andra halvlek gick plötsligt alla av plan. Vaaad tusan!? Vi spekulerade om Al-Qaida (stavning?), men det visade sig att domaren hade fått hög puls eller så. Hjärttjofräs. Det var det mest spännande någonsin under matchen. Då kunde man ju hoppats att Nanne körde några dobbar djupt in i KFF-spelarnas skinkor, så de åtminstone sprang lite. Men NEJ. Istället gör TFF mål.

Förresten så har jag väldigt roligt på matcherna vi ser på plats. Jag tittar en del på de spelare som inte har boll och det kan vara skojsigt. Min kära man undrar ofta vad jag sitter och fnissar åt. Hihi.
Ytterligare en rolig sak var att TFF:s märke/emblem/vad-det-nu-heter såg ut som en svamp. Och Kalmar FF:s ser som bekant ut som ett par kalsonger. Det var hejdundrande skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0