lantz.

K vällen har tillbringats i sällskpa med Sara och Johanna. Johanna heter Lantx i efternamn och är därme dsyster till Joachim Lantz i KFF för som det intresserar. Aaaaaaaaaaaaaaaantar att det är ett fåtal som år intresserade av det som läser min blogg. Men så ä det iaf. Jag har varit hemma hos dem, Sara och Johanna, och haft väldigt trevligt. Jag nypte en viss Linus  x anta gånger sen, hoppade jag i deras soffa sen gic jag jag och Sar till låre. Eller vi cyklade. Vi hade trevligt värre där. Sara påstod att hon inte kände någon men jag kämde folk. Bland annat så hjälpte vi en kille att förstå hur han kulle göra med den lesbsiska tjej han blibivt kär i . Hahahhahahahahaha. Det gick nog bra. Hek svej och så. Sitter nu här med min leverpastejmacka med gurka p. SLupr. Ska äta den och sen väclkam in söt som somnat i soffan.

Ursäkte, men jag är full. D¨får man skriva ptydlig. Puss.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Elinpelin min chokladpralin, jag har ont i min kind.... =)

2007-03-20 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0