utebliven morgonpromenad.

Jepp. Ingen morgonpromenad för mig idag. Jag vill verkligen gå ut och gå, men jag har så många skoskav och jag är rädd att de blir värre, så jag tänkte kurera mina fötter idag. För jag vet att de blir värre när jag är ute och går.

Mina båda hälar är förstörda, eller liksm upp mot hälsenan. På högerfoten har jag dessutom skoskav på lilltån samt vattenblåsa under foten på trampdynan vid stortån. Den jäkla vattenblåsan har lagt sig och blivit nästan bra, men så fort jag satt på mig andra skor än flipflop har den kommit tillbaka. Och det gör oooont. Satte på ett compedeplåster där igår, får hoppas att det hjälper!

Vad äckligt att höra om mina skoskav, men så är det i alla fall. Och de hindrar mig från morgonpromenad :( Men ikväll ska jag på Afro Power Dance och jag hoppas skoskaven klarar av det. Då är jag ju barfota...

Nähä. Dags att hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0