träning: vecka 26 börjar.

Okej, Här har vi förutsättningarna för vecka 26:

Skillnad från förra veckan då.

Vikt: -4 hektogram
Överarm: 0
Lår: -0,5 cm
Mage: -0,5 cm

Ptja, det ser ju inte så tokigt ut. Mer minus än vanligt och vikten var ju trevlig. Det konstiga är att det har gått såhär mycket neråt fastän jag ätit en massa i helgen. Knaaasigt. Jag tror jag ska mäta och väga på fredag också, innan helgen börjar och det blir en massa slarv. Jag kanske hela tiden går upp det jag gått ner under veckan, på helgerna. Måste kolla upp det minsann.

Okej. Såhär ser träningen ut den här veckan:

Måndag: Promenad, body pump
Tisdag: Promenad
Onsdag: Promenad, Afro Power Dance
Torsdag: Promenad
Fredag: Spinning
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad?

Jag hoppas jag håller det här till punkt och pricka. Som vanligt får jag hoppa över en promenad och som det ser ut nu kommer jag att vara trött på söndag :) Fast på lördag kanske Titti vill gå med mig, så då blir det lättare. :)

Dags att ta tag i dagen och träningsveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0