och hans namn är...

... Peter Jihde. Say no more, så länge.

Gårkvällen var mycket trevlig. Vi studsade bort till Harrys vid 18.30 och käkade deras grillbuffé. Jag var lite besviken utbud kontra pris. Tillbehör och sådant var jättebra och jättegott. Men köttutbudet var märkligt. Fläskfiol, gravad lax och något konstigt rökt nötkött. That´s it. Vi funderade länge på varför de inte hade en helt vanlig kycklingfilé eller så. Hm.

Efter det så studsade vi hem till oss och hämtade lite dricka, sedan så studsade vi hem till Titti fast vi var hos hennes granne Jenny. Där var även Jennys kompis Anna. Vi pratade skit, lyssnade på KAROLIN-låtar, drack Jennys sprit, fnissade, skrattade, kissade och gick sedan till studentpuben. Där drack vi lite mer och shottade, slurp. Sedan hoppade vi vidare till Harrys, eftersom vi hade fått stäääämpel efter vi ätit. Yeah!

Där så dansade vi lite och det var trångt. Sedan så köpte jag och Titti varsin drink. Mums. Sen drack vi den och sedan gick vi til dansgolvet där uppe. Dansa, dansa, dansa! Svettigt värre. Och nu till mr Jihde. Johanna påstår att Peter Jihde står på dansgolvet, och det gjorde han. Herrejisses. Jag var, som vanligt, ganska osmidig och glodde på honom alldeles för länge, å andra sidan tittade han på mig så jag hade ju ögonkontakt (jag är så jävla het). Sedan så dansade vi vidare och jag fick för mig att det inte alls var Peter Jihde. Hans haka så konstig ut, dessutom hade han mycket mer skägg än vanligt. Men, nej. Min vänner fortsätter påstå att det är han, så okej då. Sedan så blandades mitt svett med hans svett. Så jäkla sexigt. Sedan dansade vi ännu mer och sen gick vi till Svett-Olgas, fast utan Titti. För Titti hade hittat sin favorit, haha. ;) Sen gick jag hem. Åt mitt köttbullemeal (som jag inte ens behövde beställa, för han på Svett-Olgas sa bara "KÖTTBULLEMEAL MED PUCKO" när jag klev innanför dörren. Hoppla). Medan jag åt tittade jag på Fear Factor. Det var final så jag ville se hur det slutade fast jag var trött och hade ätit upp. Så jag lade mitt lilla huvud på kudden i soffan. Jag vet att jag hann tänka "nu får jag inte somna här", sedan somnade jag. Och i mina drömmar fanns bara en svettig, skäggig Peter Jihde.


image37

Han tycker om blonda flickor i cowboy-hatt och boots. Fastän jag svettades mer. Och förresten så är han rätt så snygg. Och för det sjätte så tackar jag honom för träningspasset vi fick inatt. Om han inte hade varit där hade vi inte dansat oavbrutet i 45 minuter. TACK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja fasen han är rätt snygg....å hans svett fick vi på våran kropp :) hahaha kommer vi från landet eller ??? :)

2007-07-01 @ 18:03:06
Postat av: Elin Westerberg

Jo, vi gör ju det :)

2007-07-03 @ 16:25:28
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0