fiiiick.

...parkering.

Jajamensan. Idag så har jag fickparkerat. Så jävla bra det gick, ursäkta svordomen.

Först parkerade jag på vanlig parkering, mellan två bilar. Både backa och som vanligt. Det gick finfint. Jag tror att jag är längre bak/fram än vad jag är, men förutom det så gick det jättebra. Lite snett stod jag kanske, men inom rutan så det var ju okej :)

Sen fickparkering. Min lärare sa hur jag skulle titta och lärde mig knep och så. Första gången - galant. Andra gången när jag fick tänka utan lärarens hjälp gick det liiiiika bra. Rakt stod jag också! Hade hjulen preciiis innanför rutan så lite längre fram hade jag kunnat stå - men det var ju hjulen som skulle stå innanför :)

YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0