uppdatering.

Det går framåt med gitarrspelandet. Idag blev jag inte nipprig i fingrarna.

Lite mer bak. Gjorde kokostoppar. Dock så hällde jag i lite grön karamellfärg. Koksjulgranar! :) De smakar såååå mumsigt.

Inget Mario Party idag, dock igår. Jag rodde :)

Temaarbetet går framåt. Dock sakt. Äntligen får vi vara i redovisningssalen imorgon och på torsdag. Nu måste det börja hända lite saker. Kom på en, enligt mig, skitcool idé i duschen (haha, sluta tänka snusk!).

Katten Enok Penok är typ världens sötaste när han sover. Han har börjat snarka. Flora är givetvis också söt. Speciellt när hon lägger sig på badrumsmatten (hon bara ramlar åt sidan) eller trillar ner i papperskassen där vi slänger tidningar.

Ingen bula funnen i huvudet efter Anders attack (förhoppnings ofrivilliga) med sin armbåge precis i mellan vaken och sova-tillstånd, igår kväll.

Två dagar, en gitarrtenta, en julklapp och lite annat kvar tills J U L L O V !

Bara några meter till sängen och några minuter kvar till Toppform. JAAA TACK!

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0