eller, eller, eller.

Sova eller inte sova?

Köpa eller inte köpa?

Steg upp vid 05:25 för att få några minuter med Anders innan han for iväg till Norrköping. Lagom trött efter en jobbig natt med hemsk huvudvärk.

Köpa eller inte köpa innebär ett beslut innan den 22a mars om vi ska göra slag i saken och köpa en lägenhet eller inte. Tankarna snurrar.

Angående huvudvärken, gick och lade mig 20:45 igår för att kanske kunna sova bort en begynnande huvudvärk. Vaknade och låg halvvaken med kvarvarande huvudvärk som nu sprängde. Jag trodde Anders klocka snart skulle ringa så jag låg och väntade lite. Som tur var tittade jag på klockan och den var bara 01:17, upp för att kissa och ta värktablett. Somnade så småning om med drömmar som gick ut på att alla mina kollegor struntade blanka fan i mig. Inte roligt och allt annat än sant! Nu känner jag huvudvärken komma smygande igen och frågan är om jag ska hålla mig vaken, gå och träna eller sova lite mer... Träningen har jag nog lagt ner utan att tänka på med - vaken eller sova? Risken är att jag är ännu mer trött när jag vaknar igen, om jag sover lite mer. Men vad ska jag fördriva tiden med nu då?

Och jag som typ ALDRIG har ont i huvudet. Bläh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0