sen den 4e.

Ja. Den 4e åkte jag ju till mor och far. TIllbringade 2 timmar på en bänk i Linköping och nu skrivit ett bitskt brev till KLT - jag begär en hel hög med pengar. Minsann.

Hemma hos mor och far var det regn och 10 grader. Hösten kom tidigt i år. Studentfirande som gav mig tårar i ögonen och glada föräldrar som för första gången hade med sitt ett barn som kunde köra så dem båda kunde smaka goda starkdrycker. Några timmar med Elli, myspys! Middag med årets första silltallrik (MUMS!) och en pissmatch mot Danmark. En eftermiddag på IKEA och beställande av kök och det pirrar fortfarande i mig när svägerskan säger Westerberg om sig själv :) Har tagit beslutet att vaxa mina ben inom en snar framtid. Tre svängar på stan och shoppande av tre par skor för 298 kronor! Sommarkursstart och slappning i en lägenhet som renoveras. Kramat båda brorarna och en svägerska, mamma och pappa förstås, gudföräldrarna + deras dotter osv.

Hemma i Kalmar igen och imorgon jobbar jag min sista dag som vikarierande fritidspedagog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0