calle och nina.

På morgonkvisten innan jag steg upp så drömde jag att jag blivit faster. Det var Calle och Nina som hade bakat till en unge på smekmånaden, som redan fanns i liv och kunde hjälpligt säga "god morgon" (alltså, de kom hem från smekmånaden förra måndagen). Hur eller hur så var han jättesöt och han somnade i pappas (hans farfars) famn. Åååh!

När jag steg upp och hade fixat min kopp the, loggat in på Facebook så möts jag av att Nina skapat ett album med namnet "The wedding pictuers", åååh igen! :) Ni får en smakprov på dem som jag är med på (egoelin):


Foto: Fias Ateljé, Järna

På den första förstör jag typ hela fotot, den andra är galet spexkulig och den tredje är underbar! :)


Kommentarer
Postat av: A.P.

Klart du inte förstör fotot, skääärp dig ;) Du är ju världens sötast!

2009-06-04 @ 15:03:59
URL: http://ap84.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej vi ska inte flytta (än?) men det är min systers nya lägenhet vi målar i. Samtliga rum i en stor trea (två sovrum, vardagsrum, hall, kök samt badrum) skulle göras om så det tar ju lite tid, puh! Men nu är det i princip redo för inflytt! Du förresten, nu på onsdag ska vi käka på Byttan med jobbet kl 19.30. Kom gärna! Vi är ett rätt stort gäng, tror typ alla utom Micke (....) och Hence G har skrivit upp sig. Vore kul om du kom! Kram :)

2009-06-07 @ 18:08:04
URL: http://johannabohlin.blogg.se/
Postat av: A.P.

SKYLL INTE PÅ HUUUGO!

2009-06-10 @ 13:30:07
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0