romantisk weekend.

Nu har jag bokat biljetter och som jag längtar!

Anders pluggar ju i Norrköping i veckorna. Den 24e februari firar vi fyra (!) år och Amanda är i Spanien. Perfekta tillfället för mig att ta mig upp till Norrköping helgen därpå. Få se hur Anders (och Titti!) har det och kunna mysa massa med älsket mitt. Har ansökt om kompledigt på fredagen och att få gå lite tidigare på torsdagen. Så om chefen godkänner det (hon har ingen anledning till att INTE göra det!) så befinner jag mig i Norrköping torsdag 26/2 till måndag 2/3, så mysigt! Äta ute och bara vara sådär sliskigt kära! :)

Dessutom kom jag på värsta bästa idén när jag gick till jobbet idag. Jag är närmre mamma och pappa än hemma (Kalmar) och på fredagen så går ju Anders i skolan. Mamma och pappa får minsann komma till Norrköping och krama om sin lilla dotter. Jaaa! Om de inte gör det så ska jag - vilket jag hade tänkt innan jag kom på m&p-idén - strosa med mig själv på stan. Kolla in deras Weat it-butik, Granit och lite sånt som kanske inte finns i Kalmar. Dessutom kommer ju lönen samma dag :)

Nehej. Nu ska jag ringa mor och lägga fram den fantastiska idén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0