lite ledig.

Nu har jag korkat upp en fredags-bacardi-breezer, mums! Och fått en hel del gjort, vad säger ni om det här:

- bränt filmen från i söndags (tog nästan två timmar med att få in den i datorn osv.)
- fortsatt tvätta (snart klar!)
- ringt ALLA (ca. 30 st) hyresvärdar i Kalmar (varierande resultat, de som svarade sa åt mig att maila typ)
- gjort kursutvärdering, kursansvariga kommer gråta när de läser
- bokat fem stycken körlektioner
- läst lite till x-jobbet
- lämnat tillbaka några böcker på stadsbiblioteket

DET NI! :) Jag tror minsann att jag kan vara rätt effektiv och få mycket gjrot ibland, även om det inte känns så oftast. Nåja. När man ser det svart på vitt så känns det ännu bättre! :)

Förresten så har min idol - Fotbollsfrun - bloggat om mig :) Haha. Jag skäms inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0