ledig?

Titti tyckte att jag skulle ta sovmorgon när hon fick reda på att jag ställt klockan på 6.15 en ledig dag. ICKE! Har tusen saker att göra. Eller okej då, på min att-göra-lista är det 14 saker och de är mer eller mindre omfattande. Jag har bara bockat av en sak och påbörjat en annan. Tränat har jag gjort och tvättat har jag börjat göra. Skönt att ha träningen gjord och det var rätt mysigt på gymet sådär mellan 7 och 8, bara jag och 50+are :) Dessutom Äntligen morgon med Adam och Gry i öronen! Och så förbaskat gott det är med frukost när man tränat, mums! Men det kändes att kroppen inte riktigt vaknat än, orkade inte alls så länge med kondistionsträningen som på eftermiddagarna, men men. Bättre att jag tränar än inte alls! :)

Jag och Anders har fortfarande inte riktigt förstått att KFF vunnit SM-guld. I förrgår satt vi och skrek "SM-GULD, SM-GULD, SM-GUUUULD!!!!" vid middagsbordet och fick en 17-årings blick som sa "ni är ju helt tokiga!!!". Men det är så himla gött. Vi planerade även att den dagen fvi flyttar till större så ska det rum som förmodligen blir arbetsrum/gästrum vara ett KFF-rum. Schackrutigt golv fast med rött och vitt, sen vita väggar med ett stooooort KFF-emblem på en av väggarna. Åååh, jäklar vad grymt det vore!

Jag har inte ett enda foto från matchen att visa er, eftersom jag struntade i att fotografera för att istället filma. Så film har jag! :) Däremot har jag lite foton från kvällen och Stadt. Jag ska snylta lite matchfoton från Titti tänkte jag, minsann.

Imorgon är det lite guldfest med andra inbitna KFF-fans men för oss blir det lugnt pga. jobb för både mig och Anders. Jag jobbar heldagar både lördag och söndag!

Och nu är det dags att påbörja arbetet för att kunna bocka ännu fler punkter på att-göra-listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0