onsdag.

Förmiddag: Pluggade på biblioteket med studiegruppen. Vi var helt klara på 2 timmar och 15 minter, GÖTT!

Lunch: Pluggade lite, handlade lite, åt lite och klädde mig klokt.

Eftermiddag: Haft Utomhusmatematik på Stensö i varierande väder, dock fick bättre väder än förmiddagsgruppen som inte ens kunde vara kvar. Men det kunde vi! Jag frös bara lite om fötterna, Malin påstod att det berodde på att jag hade för mycket kläder på mig så att det inte kom in någon luft. På överkroppen hade jag: linne, t-shirt, sliover, långärmad t-shirt, luvtröja samt jacka. Men det var tur, för jag frös ju inte! :) På benen hade jag: Leggings, knästrumpor, vanliga trumpor, träningsoverallsbyxor och regnbyxor. Och skor då.

Kväll: Duschat (varmt!), ätit mumsig middag, pluggat, surfat.

Nu och sen: Typ borsta tänderna och krypa ner i sängen och glo på TV och somna sött och tidigt.

Imorgon: Upp med Anders (kl. 6), ut och gå, dusch, frukost, påklädning och sen P L U G G A ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0