ensam. och kär, så kär.

Ensam hemma. Och jag saknar min kärlek så jag håller på att gå sönder, gå av på mitten. Han slutar kl 19 och kommer väl hem ca 10 minuter efter det så det är bara ca en timme kvar. Men fy vad jag saknar och längtar efter honom. Det bästa är att han är ledig fredag, lördag, söndag. MYS. Jag och mitt hjärta:



2005. 1. Vi har bara varit tillsammans i ett par veckor, sittning. 2. Kvastkampssittning. 3. En annan kvastkampssittning.



2006. 1. På Birka. Snygg, snygg. snygg. 2. Sjöslaget :) 3. Fest hemma, myspys.



2007. 1. Mys och bus hemma i soffan. 2. Altaninvigningen, vacker. 3. På Hamnkrogen. 4. Just ankommit till hotellet på Teneriffa. 4. I en bar på Teneriffa. Jag tror det är det allra bäsa kortet på oss :)



2008. 1. I påskas, myspys. 2. Förfest innan kåren den 24e maj. 3. Nu i midsomras!

Kommentarer
Postat av: maddeliix

hur gör du dion guacamole? :).. blev så sugen på det när du skrev..

2008-06-28 @ 18:32:43
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: A.P.

Vad tyckte du nu om Allsången i tisdags? =)

2008-07-02 @ 18:25:31
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0