min dag.

Idag har jag varit effektiv. Kolla själv:

- steg upp vid 7, innan 7.30 var jag ute på min power-walk
- 9.30 var jag på körskolan och skrev pärmar
- strax innan 12 kom jag hem från körskolan och satte igång och städade
- klockan 14 var jag på jobbet
- kl 15 cyklade jag från jobbet, en sväng på stan och sen hem
- vid 15.40 var jag hemma och började laga mat
- vid 16.40 hade jag lagat mat (kycklingsallad), diskat undan, tömt diskstället och diskmaskinen samt vattnat blommorna och varit nere i tvättstugan och svurit över att det inte var ledigt på hela kvällen

Mellan kl 12 och 14 så städade jag. Ni måste nästan medge att om man hinner byta om till städkläder, tömma kattlådan, dammsuga golvet, soffan, alla stolar (dynor och tassarna), torka golvet, städa badrummet, torka av fönsterbrädor och bord, hänga ut mattorna, piska dem och lägga in dem, snabbduscha, klä på sig rena kläder, äta lunch och cykla till jobbet på två timmar så är man väldigt effektiv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0