intervju, the och glass.

Just när jag kommit hem från jobbet ringde ett Skånenummer till min mobil. Hm!? tänkte jag och svarade. Det var ett trevligt samtal och på torsdag ska jag på någon slags intervju för extraarbete fram i höst på ett företag som ska öppna i Kalmar igen. Trevligt :) Glad Elin!

Anders och jag gick en sväng på stan, egentligen bara för att att köpa the. Det blev Earl Grey De Luxe och Mango, mums! Baronens bästa är bra gott, men det kan ju vara lite trevligt att skifta ibland :) Anders köpte även något slags kaffe på take away och påstod att det knappt smakade kaffe, så jag smakade. Det smakade bara kaffe och starkt, blä!

Sedan gick vin in på Videorullen och spanade filmer att inte hyra, ja inte. Jag tyckte att jag kunde få en glass eftersom Anders fått kaffe. Så jag köpte Magnum white, eller vad den heter. SÅÅÅÅ GOD. Vit choklad med jordgubbsglass. Mums, smakade riktigt mycket jordgubb. Jag frågade även vad SATC-boxen kostade och den kostade typ bara hälften av vad jag trodde! Börja spara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0