shoppa.

JAG VILL SHOPPA KLÄDER!

Mamma köpte så jäkla coola kläder igår. Hon och pappa hade gått förbo Dayli Express påvägen hem i fredagskväll/natt och sett en skyltdocka där. Så igår var vi där och hon köpte allt rakt av. Min mamma är så cool. Snygga kläder var det också.

Glömde det förrut. Jag fick min drömväska av pappa igår. Också från Dayli Express. Jag såg den tidigare i somras men hade inte råd. Sedan gick jag dit på rean och hoppades men då fanns det inte överhuvudtaget så jag trodde den var slut. Men igår när jag står i provrumskön med mamma så ser jag den och hoppar typ tre meter upp i luften av lycka. Och jag fick den av min snälla pappa! WIIIIE!

Men jag ser så mycket fina kläder hela tiden. Vill shoppa på hm.com. Men jag ska vänta tills Wearit öppnar och se om det finns något spännande där.

Detta står på min lista:

- polotröja
- klänning
- höstiga legging/strumbyxor/knästrumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0