nollningslördag.

Ikväll är det lördagkväll (bara så att ni vet). Och det är nollning. Detta innebär FEST. PARTY. PARTAJ. HALABALUU. Och så vidare.

Jag ska självklart vara helt OANSVARIG i min gula overall. Detta tillsammans med Anders, Titti, AP, Johanna, Sara, Mini och Brorsan. Sen är det ju typ resten av staben + styrelse och inte att förglömma NOLLOR där. Men det är en mindre viktig sak.

Kul, kul ska vi ha. Cidern ligger i kylen sen imorse och jag har blandat Bacardi Appel (eller som Anders sa "det luktar dålig frukt") med Sprite. Sååååå gott! Jag undrar vad Anders ska blanda med Spriten han är och köper. Notera att det blir en dubbeltydelse (heter det så?). "Spriten" kan betyda "spriten" - "alkoholen". Men jag menade "Sprajten" - läsk (fruktsoda).

Så otroligt roligt. Jag måste nog bajsa lite. Sen borde jag/vi äta middag. Sen är det att klä på sig (overaaaaaaaaaaaall), sminka sig lite sparsmakat och bege sig mot allas vår lokal.

HAHA! "Allas vår lokal". Just ja. Var det så det var? Allas lokal!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0