goooood morgon!

Hej hej och välkomna till dagens övningar! (Så sa alltid min klassföreståndare i gymnasiet :))

Nu ska jag berätta en sak.

Det är lördag. Klockan är 08:44. Och jag har varit vaken. I TVÅ timmar. Jag har börjat tvätta fastän vi inte har tvättid förens kl 12. Jag har fudnerat på att baka bröd till frukost - men vi hade inte ingredienserna.

Varför vaknar jag 06:35 och stiger upp 06:45 en lördagmorgon helt frivilligt? Jo, det ska jag säga er. Jag hade då sovit i ca 11 timmar.

Joserni. Jag somnade strax innan 20 i soffan igår. Anders pussade på mig vid 23 och då borstade jag tänderna och lade mig i sängen där jag somnade efter ca 30 minuter. Jag var utvilad och pigg 06:45.

En sak återstår att undra - varför somnade jag redan strax innan åtta? Jag har faktiskt ingen aning. Men det kan bero på att vi hade spelat in film hela dagen, där jag har huvudrollen, vilket förmodligen var mer ansträngande och krävande än vad som kändes just då. Plus att jag var hos doktorn och fick reda på vad det var för fel och helt plötsligt kunde slappan av - och blev därmed trött.

Men vad är jag att kunna analysera fram det. Bara en liten skit.


I natt så har jag plockat en massa skräp på Södra skolan där eleverna slängde vattenballonger på mig. Jag har köpt 20 par örhängen som butiksbiträdet prutade ner med 58 kr för att det fattades tre stycken. Lekt med barn och en livslevande Ronald McDonald. Snälla män i vita rockar - ni kan väl vänta med att hämta mig tills efter fotbollen ikväll!?

Kommentarer
Postat av: A.P.

"Hej och välkomna till Litemer 30+, hits vi minns. IT´S MY LIFE!!!!!" hahahahahahahaha

2007-09-09 @ 18:18:02
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0