FLÄÄÄÄÄÄDAG!

(om jag hade varit fyra år hade jag sagt "FLÄÄÄÄDAG", så det så!)

Praktik 7.50-15.30 idag. Hemma 16.15 och dags att sätta sig med VFU-rapporten. Den ska ju in till alla på onsdag och vi hade fått typ 12 kommentarerom diverse saker av vår handledare. Jag känner - jag gör det ikväll och kan ta sovmorgon imorgon och vara tokledig på söndag (detta upprepar jag i huvudet typ tretusenetthundratrettioelva gånger). Kommer hem - byter byxor - och sätter mig framför datorn. Innan dess har jag uppmärksammat att min kära sambo har köpt ett Nintendo Wii som står på köksbordet, min första kommentar "vi kan inte installera det ikväll för jag ska plugga". Väl framför datorn (den nya :)) grejar jag och har mig och helt plötsligt har jag lagt till och ändrat vid varenda kommentar. 1½ timme höll jag på och så var det klart. Har dessutom hunnit ringa Stina och berättat och läst lite och hon blev nog också väldigt glad :)

Så nu. Kan vi. Installera. Vårat. NINTENDO WII!

Wii:et är alltså julklapp/födelsedagspresent (Amanda och Anders). Med andra ord kommer jag inte få ett enda paket i år eftersom jag redan fått julklappen av mamma och pappa (Teneriffa) och så TVn och nu Wii:et. Men ja. Ibland är vi värda också. Faktiskt.

Tack för mig, nu ska jag äta taco! Först ta bort mitt nagellack och eventuellt klippa bort naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0