städa städa.

Igårkväll så putsade jag fönstrena, ute och inne. Väl inne i städtagen så passade jag på att torka av ovanpå alla hyllor och liknande + att torka av inne i vitrinskåpet.

Nyss så dammsög jag hela soffan och lade kuddfodralen i tvättkorgen.

Vad har det tagit åt mig? :) Frågan är hur jag ska fortsätta... För jag kan tänka mig att det blir en del spring här under helgen eftersom vi bor så nära. Då känns det ganska meningslöst att dammsuga och torka golvet före söndag. Så nu kan jag faktiskt inte göra så mycket mer... Bara plocka undan lite... Fast det kommer tillbaka lika fort igen. Sen ska jag be Anders snällt stryka skjortorna han hängt på en köksstol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0