filmdag.

Idag steg jag upp vid 06:45. Sedan gick jag ut och gick. Jag gick min runda från andra hållet för att variera mig lite. Men jag kunde/ville inte gå som vanligt för det blåste som tuuusan. Och jag går vid vattnet vanligtvis så jag gick lite mer inåt land. Snoret rann och öronen frös en massa. Men jag kom hem, väldigt utmattad. Jag bestämde mig när jag var ute och gick att jag skulle ha en lugn mysdag hemma idag. Bara göra det som faller mig in, typ titta på film och sådär. Så jag har bara klätt mig i myskläder :) Skööönt.

Det kanske känns lite onödigt att ha stigit upp så tidigt... Men men.

Jag hade tänkt lyssna på "Jagad" på Mix Megapol 8-9.30, men de tog honom efter typ bara 20 minuter, så nu har jag inget att göra. Eller jo. Jag ska nog gosa ner mig i soffan och se på Nyhetsmorgon eller något annat spännande.

Oh, vad jag skulle vara avundsjuk på mig om jag inte var jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0