tromb?

När jag vaknade halv nio imorse så SMSade jag Anders och berättade att jag sovit typ en timme när jag trodde jag bara slumrat till i fem minuter. Ojdå. Då ringde Anders men jag råkade trycka upptaget så jag ringde upp igen.

Då berättade han att det är typ varning för att en tromb ska komma in över Kalmar idag. HUH!? Det ska dessutom blixtra och åska en massa. Jag som är otroligt rädd för blixtar och åska. Hualigen. Vi kom i alla fall fram till att det nog är bäst att bära in utemöblerna, grillen och krukorna i förrådet. Så det är nu gjort. Bordet gick inte in så det ligger upp och ner med tyngder på sig. Herrejesus vad läskigt.

Om ni undrar hur vi helst plötsligt har en utemöbel så kommer det kanske ett annat inlägg om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då va det ju tur att de som vanligt hade fel...så du slapp bli rädd menar ja :)

2007-07-18 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0