studentshopping.

Eftersom jag är student. Till och med nu på sommaren är jag mycket student (sett från den ekonomiska sidan) så vandrade jag och Amanda en sväng på stan igår. Det är ju rrrrrea! Jag fyndade hejdundrans mycket!

En sockersöt kofta, en lika söt topp, ett par skitsnygga byxor, tre halsband, fem par örhängen. 381 kronor gick detta på. Jag var mycket glad. På Glitter har de nämligen 75% på alla reagrejer! Det är trevligt. Vi var i båda butikerna. I första butiken så köpte jag ett par örhängen, ett halsband och trepack örhängen. Det gick på 35 kronor. Eh - ja tack. Jag tar två. Typ.

Kläderna fyndades på Gina Tricot och Vero Moda. Hittade lite på BikBok också, men det var inte värt pengarna ändå liksom. Även om jag hade velat ha de där tröjorna. Men jag är myyyycket nöjd ändå. En annan sak som jag hade velat fynda var Converseskor. De sålde nämligen ut de för halva priset på Eurosko. HERREGUD. Converse brukar ALDRIG vara på rea, någonsin. De Conversen jag vill ha fanns naturligtvis inte i min storlek. Typiskt. På Giraffen hittade jag ett par som jag vill ha lite grand, men jag vill ha de i nylon och det var dem inte i.

Nåja. Fyndshopping är bra shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0