samling.

När jag var liten samlade jag på allt. Suddigummin, penntroll, gosedjur (gör jag fortfarande iofs), godis, autografer, femtioöringar (hade typ 2000 stycken) m.m. m.m.

Nu samlar jag inte på så mycket. Bara traktorer, gosedjur och autografer. Tills nu. Eller i början av sommaren.

Nu samlar jag även på Kalmar FF-spelare. De riktiga, livs levande. Jag samlar bara på Giraffen dessutom. Fast de vet ingenting själva. Alldeles i smyg gör jag det.

Fast samlingen är inte så stor.

1. Tobias "Tobbe" Carlsson
2. Joachim Lnatz lillasyster
3. Henrik Rydström
4. Petter Wastås bror

Numreringen är i vilken ordning jag sett dem, inte vad jag tycker om dem.

Visserligen kan jag lägga Petter Wastås kusin(er) till listan, men där går gränsen.

Sen har jag nästan sprungit in i Lantz sambo, fast det var på Dillbergs...

De här är de jag vet om. Jag kanske har sett någon som jag inte alls vet att han spelar i KFF. Men jag är rätt nöjd ändå.




... och helt sjuk i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0