otroligt.

Det var preciiiiiiiis som jag anade. Att jag liksom inte hade blivit inlagd någonstans, därför fungerade det inte att ansluta. TÄNK OM NI HADE TÄNKT PÅ DET INNAN. Jag är smartare än jag trodde.

Men nu har jag i alla fall gjort klart pissuppgiften. Visserligen fattade jag INGENTING, tänk då hur mina svar ser ut. Haha. Jag bara skriver något och hoppas på att det är rätt. Jag lär ju få feta kompletteringar. Men ännu en gång - hur kan de tro att vi fattar allt som vi måste för att kunna svara på frågorna? Jag kan inte för mitt liv förstå hur de tänker. Hallå? Sen har jag upptäckt att det är en student som rättar mina uppgifter samt svarar på mina mail. För vi skickar mail till en speciell adress som båda lärarna kan se. Men svaren kommer från deras mail. Och han har [email protected]. HM!? Känns inget bekvämt.

Men men. Nu fick jag "Ej godkänt" på förra uppgiften, men jag visste det. För jag skulle ladda upp min nyckel och det hade jag inte gjort. Med andra ord kanske jag har lyckats med en sak, för då kan det inte gått att öppna utan nyckeln! Otroligt. Men vi får se. Kommer nog få komplettering där med.

Nähä. Nu ska jag ge mig ut i regnet. Boka körlektioner och hämta tågbiljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0