idol, dårå.

Ja. Jag såg Idol-finalen. Jag har nog aldrig tyckt att det varit så intressanta artister som kom till final som igår. Jag tyckte att båda var värdiga vinnare, men personligen skulle jag hellre köpa en skiva med Amanda än med Marie. Och just därför tyckte jag att det var toppen att det blev som det blev.

För om man tänker tillbaka på åren. Hur mycket har man hört från Daniel, Agnes och Markus? Typ iiiiingenting. Vinnarlåten spelas sönder på radio, skivan kommer och sen är det typ knäpptyst.

MEN! Hur mycket har man inte hört från typ Darin, Sebastion, Ola, Danny m.fl!?

Ytterligare en anledning är att nu får Amanda göra sin alldeles egna grej. Istället för att slava under det kontrakt som de vinner (om jag förstått allt rätt). På Aftonbladet kan man läsa att hon blev erbjuden skivkontrakt redan under efterfesten igår!

Med andra ord. Lycka till Amanda och Marie! Kör hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0