fanderdun.

Hörde just på Nyheterna (eller "inför" Nyheterna). Där sa de på Ekonominyheterna att Fanderdun lägger ner i Kalmar.
JAG VISSTE DET! Jag har varit rätt anti det här från början men nu när det händer saker hela tiden har jag börjat vänja mig och börjat acceptera dig. Men ett beslut som tas över en natt, allt krångel med löner, allt krångel med säkerheten på bygget osv. Det kunde bara inte sluta bra. Och nej - en massa pengar åt skogen nu.

Och jag kramade den dära f*n i torsdags. Johan Persson, vårat kommunalråd i Kalmar. Jag betalade TJUGO kronor för att få göra det med pengarna går ju till Röda korset, men ändå. Men när en annan gubbe sa, efter kramen, "så ska du få en sådan här knapp att sätta på jackan också" sa jag högt och tydligt "ja, det var den jag ville ha!". MOUHAHA.

Nu ska jag titta på TV4 när de super på Nobelmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0