skor.

Nu har jag köpt skor till bröllopet! Aaaah!

Hade spanat in dem här tidigare, de är så himla söta. Men jag ratade dem då för att klacken var både för hög och för smal. Men efter att ha sprungit i varenda skobutik i hela stan så var dem ändå bäst, så det fick bli dem! Får övningsgå en mängd timmar innan den stora dagen så att jag inte får skoskav eller trillar eller bryter fotleden eller helt enkelt inte kan gå dem... Så öva öva.

Som Bohlin skrev:

"Kör en catwalk ute bland sättpotatisen och vicka på rumpan ordentligt när du övar, som en tvättäkta blivande brud redo att lägra sin make"

Haha, hon är så knäpp och hon är så rolig och hon är så bäst! Dessutom är så sjukt duktig för hon har sprungit första sträckan i Kyrkstaffeten, i blåst och regn och 4 grader. Typ 8 km. Jag bara imponeras!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vad härlig du är, vilken hyllning jag fick :) tack kära vän, ditt lycka till-SMS gjorde att jag fick extra spring i benen tror jag. (sträckan var 6 km 850 meter men kändes i det vädret som två mil...)



Ut bland sättpotatisen så fort det torkat upp lite efter busvädret ;) kraaam!

2010-05-09 @ 02:05:09
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0