klänningspanik över.

Sådär. Jag skulle gått till en skräddare tänkte jag och fråga om de kunde sy in klänningen. Dock verkade det mörkt efter att ha pratat med henne och det var svårt pga. pärlorna runt bysten. Jag gick in på Bröllopsbutiken för att dregla över andra klänningar men som tur var började jag prata med hon där inne. Och vet ni!? De kan kirra det åt mig! Och vi kom på att det är ju ÄNNU bättre att sy dit axelband, att jag inte har tänkt på det! Det är ju det jag vill ha allra helst! De kunde även sy in den! Sen helt spattig av lycka och lättnad gick jag till Triumph och shoppade på mig underkläder till dagen D och natten N :) Och då slog det mig att då behöver jag ju förmodligen inte sy in den, eftersom BHn fyller ut lite ytterligare! Och då kostade det ju väldigt mycket mindre, vilket jag gick tillbaks och undersökte.

Jag var även inne hos en skräddare som jag råkade passera, han var helt jättekonstig så även om han säger att han tar en fjärdedel så mycket betalt (då ingår iofs inte materialet) för att sy dit axelband så håller jag mig nog till Bröllopsbutiken... Dessutom hade dem en vad som jag tror är en PERFEKT underkjol till klänningen, jag är inte helt kompis med ställningen. Den kostade ju lite iofs. Men jag räknar kallt med att jag kommer kunna få tillbaks alla pengar om jag säljer den. Om jag gör det alltså.

Så dit med axelband (och då kostar klänningen fortfarande under 900 kr!) och eventuellt en mucho bättre underkjol!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Jag vet inte heller varför vi trillade :P det var nog bara otur... Jag tror det får bli den översta modellen trots att jag kände mig chubby i den. är ju så smidigt att kunna bara ta loss banden när man ska sola. Puss min kära!

2010-05-25 @ 21:30:35
URL: http://johannabohlin.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Fasen vad grymt att de kunde fixa till klänningen det sista åt dig så den sitter perfekt :) Guld ju! Så skönt att det kan lösas så pass enkelt :)

2010-05-25 @ 21:31:43
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0