helg!

Har inte bloggat på flera dagar, men det har sina förklaringar. Till exempel att jag har ett jobb. Vilket känns fantastiskt. Och jag är ju förstås ny på jobbet vilket betyder att det är MYCKET att lära sig. Jag tragglar på, men lägger stor press på mig själv. Måste chilla lite. Det var t.o.m en order från chefen :)

Annars så jobbar Anders i helgen så jag är allena. Saknar honom förstås men det är bra att sakna ibland.
Hade tänkt ta en joggingtur nu på morgonen men i detta regn och kyla så hoppade jag det. Har läst ikapp bloggar och lyssnat på P4 en bra stund. En kopp the och har sen en längre stund en omvartannat sovande och spinnandes Enok i knät. Sötkatt. Han fattar inte riktigt hur stor han är alltså...

Ska snart göra mig iordning och äta lite frukost och sen bege mig ut på stan för att leta bröllopsskor! Sen blir det att inreda den nya skrivsbordshörnan och flytta omkring saker till pch från alla våra skåp, lite omorganisering här!

Först en dusch!

Innan knäplats intogs försökte han lägga sig till rätta här.

Han förstår liksom inte riktigt sin storlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0