wiiiihi!

Idag var vi återigen en sväng på stan för att byta det pappa och jag köpte igår, pappas var för stort och mitt för litet. Sen lade vi lite påskblommot hos farmor och farfar och jag städade lite hos dem. Sen köpte pappa ny digitalkamera och sen var det matinhandling. Och mamma och jag blidde lite ledsna över att våra favorit påskgodisägg inte fanns att köpa :(

När vi kommit hem och ätit lite mellanmål så har jag tittat på Mamma Mia! Jag log en massa och grät en skvätt, jag ska ju också gifta mig! Åh! Men jag vet ju verkligen vem min pappa är :) Sen kom mamma in och i handen höll på blåsippor!!! Ååååååh! Om det finns här i 08 så borde det ju verkligen finnas hemma i Kalmar!

Och idag hände något som vi verkligen längtat efter - vi fick våra duschväggar uppsatta! Äntligen! Hurra! Nu slipper vi det där snuskiga duschdraperiet som kletar längs benen. Och duschen kommer ju kännas större = man kan lättare vara två i den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0